Форум администраторов игровых серверов

Форум администраторов игровых серверов (https://forum.zone-game.info/TT.php)
-   Lineage II (https://forum.zone-game.info/forumdisplay.php?f=34)
-   -   проблемы с бафером (https://forum.zone-game.info/showthread.php?t=18955)

nosta 01.04.2012 10:01

проблемы с бафером
 
cборка l2j эпилог ,поставил бафера для фреи нпс спавнится окно с диалогам открывается но кнопки в диалоге не работают . я так понимаю проблемы с __init__.py но что в нём может быть не так пока мне не понятно.

Mangol 01.04.2012 11:10

Re: проблемы с бафером
 
Выложил бы сам скрипт.
Ошибку в гс.

nosta 01.04.2012 11:44

Re: проблемы с бафером
 
Цитата:

Сообщение от Mangol (Сообщение 174217)
Выложил бы сам скрипт.
Ошибку в гс.

Код:

import sys
from com.l2jserver.gameserver.model.actor.instance import L2PcInstance
from java.util import Iterator
from com.l2jserver.gameserver.datatables import SkillTable
from com.l2jserver        import L2DatabaseFactory
from com.l2jserver.gameserver.model.quest import State
from com.l2jserver.gameserver.model.quest import QuestState
from com.l2jserver.gameserver.model.quest.jython import QuestJython as JQuest

qn = "16000_NpcBuffer"

NPC=[16000]
ADENA_ID=57
QuestId    = 16000
QuestName  = "NpcBuffer"
QuestDesc  = "custom"
InitialHtml = "1.htm"

print "importing custom: 16000: NpcBuffer"

class Quest (JQuest) :

        def __init__(self,id,name,descr): JQuest.__init__(self,id,name,descr)


        def onEvent(self,event,st):
                htmltext = event

                        #Acumen
                if event == "1":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1085,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Advanced Block
                if event == "2":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1304,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Agility
                if event == "3":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1087,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Arcane Protection
                if event == "4":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1354,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Berserker Spirit
                if event == "5":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1062,2).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Bless Shield
                if event == "6":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1243,6).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Blessed Body
                if event == "7":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1045,6).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Blessed Soul
                if event == "8":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1048,6).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Clarity
                if event == "9":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1397,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Chant of Protection
                if event == "10":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1461,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)


                #Concentration
                if event == "12":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1078,6).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Death whisper
                if event == "13":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1242,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Divine Protection
                if event == "14":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1353,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Elemental Protection
                if event == "15":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1352,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Empower
                if event == "16":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1059,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Focus
                if event == "17":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1077,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Greater Might
                if event == "18":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1388,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Greater Shield
                if event == "19":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1389,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Guidance
                if event == "20":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1240,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Haste
                if event == "21":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1086,2).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Holy Resistance
                if event == "22":       
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1392,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Holy Weapon
                if event == "23":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1043,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Invigor
                if event == "24":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1032,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Magic Barrier
                if event == "25":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1036,2).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Magnus' Chant
                if event == "26":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1413,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

               
                #Mental Shield
                if event == "28":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1035,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Might
                if event == "29":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1068,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Prophecy of Fire
                if event == "30":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1356,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Prophecy of Water
                if event == "31":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1355,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Prophecy of Wind
                if event == "32":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1357,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Regeneration
                if event == "33":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1044,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Resist Aqua
                if event == "34":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1182,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Resist Fire
                if event == "35":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1191,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Resist Poison
                if event == "36":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1033,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Resist Shock
                if event == "37":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1259,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Resist Wind
                if event == "38":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1189,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Shield
                if event == "39":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1040,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Unholy Resistance
                if event == "40":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1393,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Vampiric Rage
                if event == "41":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1268,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Wild Magic
                if event == "42":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1303,2).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

               

                #Dance of Aqua Guard
                if event == "44":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(307,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Concentration
                if event == "45":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(276,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Earth Guard
                if event == "46":       
                        SkillTable.getInstance().getInfo(309,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Fire
                if event == "47":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(274,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Fury
                if event == "48":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(275,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Inspiration
                if event == "49":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(272,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Light
                if event == "50":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(277,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Protection
                if event == "51":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(311,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of the Mystic
                if event == "52":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(273,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of the Vampire
                if event == "53":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(310,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of the Warrior
                if event == "54":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(271,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Siren's Dance
                if event == "55":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(365,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Champion
                if event == "56":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(364,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Earth
                if event == "57":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(264,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

               
                #Song of Flame Guard
                if event == "59":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(306,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Hunter
                if event == "60":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(269,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Invocation
                if event == "61":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(270,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Life
                if event == "62":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(265,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Meditation
                if event == "63":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(363,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Renewal
                if event == "64":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(349,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Storm Guard
                if event == "65":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(308,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Vengeance
                if event == "66":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(305,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Vitality
                if event == "67":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(304,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Warding
                if event == "68":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(267,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Water
                if event == "69":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(266,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Song of Wind
                if event == "70":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(268,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Heal
                if event == "71":
                                st.takeItems
                                st.getPlayer().setCurrentCp(st.getPlayer().getMaxCp())
                                st.getPlayer().setCurrentHp(st.getPlayer().getMaxHp())
                                st.getPlayer().setCurrentMp(st.getPlayer().getMaxMp())
                                return "7.htm"                               
                                st.setState(COMPLETED)

                #Cancel Buffs
                if event == "72":
                        st.getPlayer().stopAllEffects()
                       
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)


                #Wind Walk
                if event == "73":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1204,2).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Malaria
                if event == "74":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4554,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Flu
                if event == "75":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4553,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Rheumatismo
                if event == "76":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4551,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)


                #Nobles
                if event == "77":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1323,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Blessing of Queen
                if event == "78":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4699,13).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Blessing of Seraphim
                if event == "79":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4702,13).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Gift of Seraphim
                if event == "80":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4703,13).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Gift of Queen
                if event == "81":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(4700,13).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Chant of Victory
                if event == "82":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1363,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Chant of Magnus
                if event == "83":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1413,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Prophecy of Fire
                if event == "84":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1356,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Prophecy of Wind
                if event == "85":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1357,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Prochecy of Water
                if event == "86":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1355,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Greater Might
                if event == "87":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1388,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Greater Shield
                if event == "88":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1389,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "7.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                #Chant of Spirit
                if event == "89":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1362,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
        #Decrease Weight
                if event == "90":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1257,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
        #Song of Elemental
                if event == "91":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(529,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "6.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

        #Song of Renewal
                if event == "92":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(349,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

        #Mana Gain
                if event == "93":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1460,4).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "2.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

        #Chant of Revenge
                if event == "94":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1284,3).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                        #Combat
                if event == "95":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1499,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #magic
                if event == "96":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1500,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Condition
                if event == "97":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1501,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Critical Atack
                if event == "98":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1502,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Shield Def
                if event == "99":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1503,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Movement
                if event == "100":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1504,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Blood Awakeing
                if event == "101":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1519,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "1.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Dance of Alignment
                if event == "102":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(530,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "3.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Victory of Pa
                if event == "103":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1414,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Sharp Edge
                if event == "104":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(825,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)


                #
                if event == "105":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(826,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #
                if event == "106":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(827,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Case
                if event == "107":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(828,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #
                if event == "108":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(829,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
               
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Embroider
                if event == "109":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(830,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "4.htm"
                        st.setState(COMPLETED)

                #Counter Crit
                if event == "110":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1542,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                       
                                        #Fist Pa
                if event == "111":
                        SkillTable.getInstance().getInfo(1416,1).getEffects(st.getPlayer(),st.getPlayer())
                       
                        return "5.htm"
                        st.setState(COMPLETED)
                if htmltext != event:
                                st.setState(COMPLETED)
                                st.exitQuest(1)
                return htmltext


        def onTalk (self,npc,player):
          st = player.getQuestState(qn)
          htmltext = "<html><head><body><center>ERROR<br1>Please, contact the administrator.</center></body></html>"
          st.setState(State.STARTED)
          return InitialHtml

QUEST      = Quest(QuestId,str(QuestId) + "_" + QuestName,QuestDesc)

for npcId in NPC:
 QUEST.addStartNpc(npcId)
 QUEST.addTalkId(npcId)

нашол в чом проблем из лога гс
importing custom: 16000: NpcBuffer
Compiled Scripts Cache is disabled.


Текущее время: 06:23. Часовой пояс GMT +3.

Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot