не получается впустить народ(
сразу извеняюсь за повтор но сколько не пытался найти что то уразумительное всё равно ничего не нашел.поставил свой серв,всё замечательно работает ,никаких проблем нет кроме одной:никак не получается чтоб ко мне подключились.у нас с другом 1 сетка(по ней пытались подключится но ничего не вышло)потом создали сетку в хамачах тож попытались сконектится но опять ничего.системку я ему свою дал инишник не настраивали а просто поменяли айпи в хостах(может проблема в этом)в настройках серва несколько раз по разному пытались комбинировать айпи (всеми способами и по всем советам которые только смогли найти у вас на сайти и в нэте)но всё равно ничего не получилось.если где то уже подробно расписано решение проблемы дайте ссылку (хотя вроде всё просмотрел и попробовал)или же напишите решение здесь.сборка L2jServer Gracia Final 6330.
настройки логина(последний раз пытались через хамачи по этому стоит его айпи(комбинировать пытались по разному последний раз поставили просто везде) # --------------------------------------------------------------------------- # Login Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # --------------------------------------------------------------------------- # Networking # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 ExternalHostname = 5.102.27.8 # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname. # This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 InternalHostname = 5.102.27.8 # Bind ip of the LoginServer, use * to bind on all available IPs # Default: 127.0.0.1 LoginserverHostname = 5.102.27.8 # Default: 2106 LoginserverPort = 2106 # The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs # Default: 127.0.0.1 LoginHostname = 5.102.27.8 # The port on which login will listen for GameServers # Default: 9014 LoginPort = 9014 # The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic) # Default: 15 IpUpdateTime = 15 # --------------------------------------------------------------------------- # Security # --------------------------------------------------------------------------- # Default: True LogLoginController = True # How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned. # Default: 10 LoginTryBeforeBan = 10 # Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. # Default: 600 (10 minutes) LoginBlockAfterBan = 600 # If set to True any GameServer can register on your login's free slots # Default: False AcceptNewGameServer = False # Enforce GameGuard authorization from client? # If True, login server will kick client if the client bypassed GameGuard authentication. # Default: True ForceGGAuth = True # Flood Protection. All values are in MILISECONDS. # Default: True EnableFloodProtection = True # Default: 15 FastConnectionLimit = 15 # Default: 700 NormalConnectionTime = 700 # Default: 350 FastConnectionTime = 350 # Default: 50 MaxConnectionPerIP = 50 # --------------------------------------------------------------------------- # Database # --------------------------------------------------------------------------- # Specify the appropriate driver and url for the database you're using. # Examples: # Driver = com.mysql.jdbc.Driver (default) # Driver = org.hsqldb.jdbcDriver # Driver = com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver Driver = com.mysql.jdbc.Driver # Database URL # URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb (default) # URL = jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb # URL = jdbc:sqlserver://localhost/database = l2jdb/user = sa/password = URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb # Database user info (default is "root" but it's not recommended) Login = root # Database connection password Password = nikras # Default: 10 MaximumDbConnections = 10 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # --------------------------------------------------------------------------- # Misc. # --------------------------------------------------------------------------- # If False, the license (after the login) will not be shown. # Default: True ShowLicence = False # Default: True AutoCreateAccounts = True # --------------------------------------------------------------------------- # Developer Settings # --------------------------------------------------------------------------- # Default: False Debug = False # Default: False Assert = False # Default: False Developer = False настройки геймсерва # --------------------------------------------------------------------------- # Game Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server configuration file. Here you can set up the connection information for your server. # This was written with the assumption that you are behind a router. # Dumbed Down Definitions... # LAN (LOCAL area network) - typically consists of computers connected to the same router as you. # WAN (WIDE area network) - typically consists of computers OUTSIDE of your router (ie. the internet). # x.x.x.x - Format of an IP address. Do not include the x'es into settings. Must be real numbers. # --------------------------------------------------------------------------- # Networking # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname # Common settings... # 127.0.0.1 - If you are playing alone on a test server # 192.168.x.x - This is if you are on a 192.168.x.x type network (behind a standard consumer router) and want other computers from JUST the internal network to be able to connect # x.x.x.x - WAN IP obtained from http://www.whatismyip.com/. This is if you want people outside your internal network to be able to connect to your server. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 ExternalHostname = 5.102.27.8 # --------------------------------------------------------------------------- # This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname. # This can be the internal IP such as 127.0.0.1 or the computer's IP such as 192.168.x.x. # If this IP is resolvable by the Login Server, just leave *. # --------------------------------------------------------------------------- # Default: 127.0.0.1 InternalHostname = 5.102.27.8 # Where's the Login server this gameserver should connect to # Default: 127.0.0.1 LoginHost = 5.102.27.8 # TCP port the login server listen to for gameserver connection requests # Default: 9014 LoginPort = 9014 # Default: 127.0.0.1 GameserverHostname = 5.102.27.8 # Default: 7777 GameserverPort = 7777 # --------------------------------------------------------------------------- # Database # --------------------------------------------------------------------------- # Specify the appropriate driver and url for the database you're using. # Examples: # Driver = com.mysql.jdbc.Driver (default) # Driver = org.hsqldb.jdbcDriver # Driver = com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver Driver = com.mysql.jdbc.Driver # Database URL # URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb (default) # URL = jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb # URL = jdbc:sqlserver://localhost/database = l2jdb/user = sa/password = URL = jdbc:mysql://localhost/l2jdb # Database user info (default is "root" but it's not recommended) Login = root # Database connection password Password = nikras # Default: 100 MaximumDbConnections = 100 # Default: 0 MaximumDbIdleTime = 0 # --------------------------------------------------------------------------- # Misc Server Settings # --------------------------------------------------------------------------- # This is the server ID that the Game Server will request. # Example: 1 = Bartz # Default: 1 RequestServerID = 1 # True = The Login Server will give an other ID to the server if the requested ID is already reserved. # Default: True AcceptAlternateID = true # Datapack root directory. # Defaults to current directory from which the server is started unless the below line is uncommented. #DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack # Define how many players are allowed to play simultaneously on your server. # Default: 100 MaximumOnlineUsers = 100 # Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect. # Warning: You must make sure that the minimum revision is always less than or equal to the maximum revision. # Default: 83 MinProtocolRevision = 83 # Default: 83 MaxProtocolRevision = 83 # --------------------------------------------------------------------------- # Misc Player Settings # --------------------------------------------------------------------------- # Character name template. # Examples: # CnameTemplate = [A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]* # The above setting will allow names with first capital letter, next three small letters, # and any letter (case insensitive) or number, like OmfgWTF1 # CnameTemplate = [A-Z][a-z]* # The above setting will allow names only of letters with first one capital, like Omfgwtf # Default .* (allows any symbol) CnameTemplate = .* # This setting restricts names players can give to their pets. # See CnameTemplate for details PetNameTemplate = .* # Maximum number of characters per account. # Default: 7 (client limit) CharMaxNumber = 7 кто может плз помогите.зарание спасибо. |
Ответ: не получается впустить народ(
у меня была проблема наподобии, я просто поставил везде свой айпи:
Код:
Login Server Settings я так сделал и серв заработал, товарищи смогли комне законектится на серв... |
Ответ: не получается впустить народ(
попробовал всезде айпишник и внешний и внутренний всё равно ничего
|
Ответ: не получается впустить народ(
Попробуй еще прописать свой ип в l2.ini я так понял ты это не делал, а мутил чет в хостах.
|
Ответ: не получается впустить народ(
Хосты лучше не трогать, меняйте ip серва в ини клиента, как и сказал energy, так надежнее.
|
Ответ: не получается впустить народ(
попробовали и внутренний и внешний и в инишнике ваще ничего
|
Ответ: не получается впустить народ(
Везде и не надо менять, иначе ничего не будет работать..
|
Ответ: не получается впустить народ(
была такая проблема, просто пишешь в конфигах везде свой хамачевский ip, и там где internal, и там где external, он все равно создает свой собственный интерфейс ham0.
а про l2.ini - возможно ты пишешь свой ип в строку Код:
Portal=твой_айпи Код:
ServerAddr=твой_айпи хостс лучше не трогать вообще, это мутно -) и все таки я бы не советовал использовать хамачи - ведь по структуре это классический пример MiM-атаки |
Ответ: не получается впустить народ(
вписую именно в серверадд.пробовали и не только хамачиевский айпи.пробовали вставлять и инэтовскую настройку(ну в смысле именно внешний и внутренний айпи компа)и тож ничего.что только не пробовали всё равно никакого результата
|
Ответ: не получается впустить народ(
запускаешь линейку, открываешь cmd, запускаешь netstat и пробуешь зайти. после этого смотришь по нетстату куда ломится линейка, предварительно указав в конфигах хамачевский ип везде, и в логине и в гейме, и как external и как internal. проверь подключен ли ты к сети в хамачи, онлайн ли, пингуется ли твой ип от друзей
заодно попроси сделать telnet твой_айпи 7777 и telnet твой_айпи 2106 |
Текущее время: 15:14. Часовой пояс GMT +3. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot