Цитата:
Сообщение от TARAN
Ааа, ты про это. Они для логина такими же и остались.
key = (key - 0x3FF2CC87) ^ 0xCD92E451;
|
В том и дело что они изменились
Добавлено через 51 секунду
И они не для логина а для гейма, если что.
Добавлено через 5 минут
Код:
/**
* Enable crypt key - generate random key that will be used to encrypt second server packet [first one is unencrypted]
* and decrypt client packets. This method is called from SM_KEY server packet, that packet sends key to aion client.
*
* @return "false key" that should by used by aion client to encrypt/decrypt packets.
*/
public final int enableKey() {
if (packetKey != null)
throw new KeyAlreadySetException();
/** rnd key - this will be used to encrypt/decrypt packet */
int key = Rnd.nextInt();
packetKey = new EncryptionKeyPair(key);
log.debug("new encrypt key: " + packetKey);
/** false key that will be sent to aion client in SM_KEY packet */
return (key ^ 0xCD92E451) + 0x3FF2CC87;
}
Хоть структуру сервера изучите чтоле.