Свернуть ↑
\gameserver\data\xml\skills
<skill id="4391" levels="2" name="Wind Walk">
<table name="#runSpd"> 20 33 </table>
<table name="#stackOrder"> 2 3 </table>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="hitTime" val="100"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect name="Buff" time="3600" val="0" stackOrder="#stackOrder" stackType="speed_up">
<add order="0x40" stat="runSpd" val="#runSpd"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="4392" levels="3" name="Shield">
<table name="#rate"> 1.08 1.12 1.15 </table>
<table name="#stackOrder"> 2 3 4 </table>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="reuseDelay" val="100"/>
<set name="hitTime" val="100"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect name="Buff" time="3600" val="0" stackOrder="#stackOrder" stackType="pd_up">
<mul order="0x30" stat="pDef" val="#rate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="4393" levels="3" name="Might">
<table name="#pAtk"> 1.08 1.12 1.15 </table>
<table name="#stackOrder"> 2 3 4 </table>
<set name="target" val="TARGET_ONE"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect name="Buff" time="3600" val="0" stackOrder="#stackOrder" stackType="pa_up">
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="#pAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
........................................