Рейтинг темы:
  • 0 Голос(ов) - 0 в среднем
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не подключается к серверу
#1
У меня проблема, запустил сервер, ввожу логин и пароль выбираю сервер и ничего не происходит.Сервер работает показывает, что он Онлайн, а не впускает.

Помагите исправить ошибку с меня ++++
Ответ
#2
Поставь таймаут в server.properties 30000
Ответ
#3
а где там?? найти не могу просто
Ответ
#4
У меня это выглядит так:
Код:
#Проверка таймаута авторизации клиента (по умолчанию - 2000 мс)
TimeOutChecker = 30000
Ответ
#5
У меня нету такого

http://zone-game.info/lineage/java-server/1073/ - вот эта сборка стоит
Ответ
#6
Выложи свой server.properties. Только айпишник удалить не забудь Smile
Ответ
#7
[QUOTE]# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.
# Usually you have to change the ExternalHostname option to
# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)
# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)
# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)
# - Questions? => http://l2jserver.com
#
# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"
# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com
# ===================================================================================================

# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================

# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs
GameserverHostname =
GameserverPort = 7777

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
ExternalHostname =

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
InternalHostname = 127.0.0.1

# The Loginserver host and port
LoginPort = 9014
LoginHost = 127.0.0.1

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to True, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True

# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver
#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

# Database Settings
URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
#URL=jdbcConfusedqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

# Security Settings
Login =
Password =
MaximumDbConnections = 50
MaximumStateMents = 100
MaxPoolSize = 50
MinPoolSize = 10
AquireIncrement = 1
IdleConnectionTest = 10800
MaxIdleTime = 0

# Datapack root directory, defaults to current directory from which the server is started
# DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack

# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate = .*
PetNameTemplate = .*

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 500

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 740
MaxProtocolRevision = 746

# ------------------------------------------------ #
# High Performance for your Database #
# Auto Analyze, Check, Optimize and Repair tables #
# L2jTeon Pack with High Performance #
# ------------------------------------------------ #
# If True, shutdown analyze all tables of GS
DatabaseAutoAnalyze = False
# If True, shutdown check all tables of GS
DatabaseAutoCheck = False
# If True, shutdown optimize all tables of GS
DatabaseAutoOptimize = False
# If True, shutdown repair all tables of GS
DatabaseAutoRepair = False
Ответ
#8
# ---------------------------------------------- #
# L2j Teon: Anti Flooding #
# Activate Protection for unknownPacket flooding #
# ---------------------------------------------- #
PacketProtection = True

# How much unknown packets before punishment.
# If the player send more than 5 unknownPackets per second, the player get punished.
UnknownPacketsBeforeBan = 5

# Punishments
# 1 - broadcast warning to gms only
# 2 - kick player (default)
# 3 - kick & ban player (Accesslevel -100)
UnknownPacketsPunishment = 2[/QUOTE]
Ответ
#9
Запусти на сервере tcpdump dst port 7777 и попробуй на него законнектиться.
Ответ
#10
а где её водить?
Ответ


Возможно похожие темы ...
Тема Автор Ответы Просмотры Последний пост
  Новому GvE серверу нужен рекламщик xevilx 2 1,559 12-25-2021, 01:52 PM
Последний пост: Lord_Gothic
  Вопросы по серверу Lineage 2 Shady 5 2,301 05-09-2020, 06:46 PM
Последний пост: freelu
  Не могу присоеденить клиент к серверу! TheProphist 3 3,195 09-28-2019, 01:25 PM
Последний пост: TheProphist
  Подклучение к серверу Lord_Gothic 3 1,837 07-22-2018, 12:48 PM
Последний пост: Kampina
  Подключение бота к домашнему серверу uranmusic 0 1,370 11-22-2017, 08:25 PM
Последний пост: uranmusic
  Клиент упорно подключается к NCSoft dorocki 3 1,962 12-27-2014, 03:28 PM
Последний пост: dorocki
  Как меню шаблона привязать к своему серверу,форуму ? Kluni 10 4,065 02-02-2014, 01:22 PM
Последний пост: Kluni
  Подключение к серверу. ZIP 7 2,760 12-16-2013, 06:28 PM
Последний пост: R2D2
  Помощь по сетевому серверу beats 27 4,102 11-05-2013, 02:09 AM
Последний пост: beats
  Коннект WEB'a к серверу sakson 25 5,053 06-15-2013, 05:44 AM
Последний пост: SoniPro

Перейти к форуму:


Пользователи, просматривающие эту тему: 1 Гость(ей)