Рейтинг темы:
  • 1 Голос(ов) - 1 в среднем
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Help]Vitality Skill Effect
#1
Привет, ребята, хорошо, сегодня я хочу приехать сюда, чтобы увидеть, если кто-то знает правильное имя файла, сохраненного в LineageEffect.u от этого навыка, то, что я пытаюсь сделать, это адаптировать Vitality эффект Interlude клиента, но по какой-то причине в skillgrp.dat только понять это.

Цитата:23179 1 0 1 0 600 0 0.50000000 0 6107 BranchSys2.icon.br_vitality_day_i00 0 0 0 a,none\0 0 -1 10 0 a,none\0

ак хорошо, если кто-то может дать руку с тем, очень благодарен, спасибо.

Здесь я оставляю картину.

[Изображение: advent_glow.jpg]

-----------------------------------------------------------------------------------------

EN

Hello guys, well today I wanna come here to see if somebody know the correct file name stored in LineageEffect.u from this skill, what I trying to do is adapt Vitality Effect to Interlude Client, but for some reason in the skillgrp.dat only figure it.

Цитата:23179 1 0 1 0 600 0 0.50000000 0 6107 BranchSys2.icon.br_vitality_day_i00 0 0 0 a,none\0 0 -1 10 0 a,none\0

so well if somebody can give a hand with that, really grateful, thanks.

Here I leave a picture.

[Изображение: advent_glow.jpg]
[Изображение: yAqUS.png]
Ответ
#2
It's impossible because all abnormal effects implemented in Engine.dll as functions. It's not a effect of the skill, so that LineageEffects.u not contains this.

If you will add new abnormal effect ID to the server side, then client will not see his.
Родился, живу и когда-нибудь умру.
Ответ
#3
Donatte Написал:It's impossible because all abnormal effects implemented in Engine.dll as functions. It's not a effect of the skill, so that LineageEffects.u not contains this.

If you will add new abnormal effect ID to the server side, then client will not see his.
well many thanks for your reply but it's possible, as you can see, I do something like that, ofc is not Vitality but is my plan.

[Изображение: K9VYVTf.jpg]
[Изображение: yAqUS.png]
Ответ
#4
Wow. It's like a skill. So, may be you post here guide as create new skill with the either effect? It can be useful for russian community. Smile
Родился, живу и когда-нибудь умру.
Ответ


Возможно похожие темы ...
Тема Автор Ответы Просмотры Последний пост
  Effect setTeam1 Enjoooy 4 2,049 05-12-2017, 10:40 AM
Последний пост: FaintSmile
  Серьга Орфена Classic skill id="3560" virusoflove 8 3,607 02-26-2017, 12:19 PM
Последний пост: PilotMGN
  Skilldata.txt(effect) monami 3 2,391 02-05-2016, 01:09 PM
Последний пост: Emperor
  Mass effect skill animation pindossia 2 1,884 08-16-2015, 05:00 PM
Последний пост: pindossia
  Skill 1335 Balance Life (RebalanceHP.java) - Cardinal 76 lvl nolek 13 3,927 09-21-2014, 05:14 PM
Последний пост: nolek
  Skill/Скилл terra_inkognito 0 1,027 08-11-2014, 01:08 PM
Последний пост: terra_inkognito
  Add skill and update stats L2J 2 1,554 07-11-2014, 02:27 PM
Последний пост: n3k0nation
  Skill.java L2J 7 2,516 05-06-2014, 03:33 PM
Последний пост: L2J
  Abnormal Effect's Falkorr 3 3,693 03-11-2014, 11:52 AM
Последний пост: Falkorr
  Skill smy55 1 1,281 08-16-2013, 04:14 PM
Последний пост: KID

Перейти к форуму:


Пользователи, просматривающие эту тему: 1 Гость(ей)