Рейтинг темы:
  • 0 Голос(ов) - 0 в среднем
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
какой-то Телнет!
#11
FurerSS Написал:вообщем пофиг, сервак загрузился, а телнет пусть там карячится сам дальше...

вопрос другой теперь, в какие конкретно строчки l2.ini нужно вписать мои коорданты??!?!??!

ибо я декодер нашел, открыл и обалдел))))) =D
нашел 1 строчку, где было вбито IP...
PHP код:
<?php 
ServerAddr
=127.0.0.1

в нее и вбил.... больше ничего не трогал, зашел в клиент вбил логин и пас и клиент завис))) Big Grin
ты декодором какой файл редактировал? если в клиенте то правильно.
меняешь IP на тот который ты указывал в настройках ГС иЛС
Ответ
#12
Цитата:Вы используете родной логин сервак? ибо ЛС не от той сборки, проверки настройки(если там есть про криптацию логин-гейм)

да, родной!!! Smile

Добавлено через 1 минуту
DudeLu Написал:ты декодором какой файл редактировал? если в клиенте то правильно.
меняешь IP на тот который ты указывал в настройках ГС иЛС


значит галяк, нажимаю войти ничего не происходит(((
Ответ
#13
если ЛС и ГС загрузились ищи тут: создан ли акк? везде ли прописан верно IP?
Ищу ответы :user:
Ответ
#14
DudeLu Написал:если ЛС и ГС загрузились ищи тут: создан ли акк? везде ли прописан верно IP?

а порты нужно вообще указывать в л2.ini =DD ???

а то я тока ИП вбил!!!
Ответ
#15
вроде нет. порты там ненадо менять
Ищу ответы :user:
Ответ
#16
ненадо менять порты, зависал у меня клиент только по одной причине - айпишник в клиенте не был айпишником сервера. Стопорится у тебя на логине, значь в loginserver.properties внимательно пересмотри все айпи т.к. один из них юзает ГС для подключения к ЛС, а второй для конекта с клиентом если не ошибаюсь.

LoginserverHostname = 127.0.0.1

LoginHostname = 127.0.0.1

хз какие у тебя там строчки, но везде где может быть прописан ип вбей 127.0.0.1, у меня всегда прокатывалоBig Grin

ЗЫ: а лучше закинь сюда код loginserver.properties, и наверняка ГС тоже...
Ответ
#17
ошибка с первого поста к телнету отношения не имеет.
похоже просто хексид кривой.

а телнет в логах - это просто инфа о том, что телнет выключен.
Ответ
#18
Вот собсно:
Конфиг ЛС
PHP код:
<?php 
# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.
# Usually you have to change the ExternalHostname option to
# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)
# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)
# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)
# - Questions? => http://l2jserver.com
#
# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"
# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com
# ===================================================================================================

# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
ExternalHostname = 127.0.0.1

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
InternalHostname = 127.0.0.1

# Bind ip of the loginServer, use * to bind on all available IPs
LoginserverHostname = 127.0.0.1
LoginserverPort
= 9191

# How many times you can provide an invalid account/pass before the IP gets banned
LoginTryBeforeBan = 20

# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)
LoginBlockAfterBan = 600
GMMinLevel
= 100

# The address on which login will listen for GameServers, use * to bind on all available IPs
LoginHostname = 127.0.0.1

# The port on which login will listen for GameServers
LoginPort = 9090

# If set to True any GameServer can register on your login's free slots
AcceptNewGameServer = False

# If False, the licence (after the login) will not be shown
# It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True)
ShowLicence = True

# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver
#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

# Database Settings
URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

# Security Settings
Login = root
Password
= ;)
MaximumDbConnections = 50
MaximumStateMents
= 100
MaxPoolSize
= 50
MinPoolSize
= 10
AquireIncrement
= 1
IdleConnectionTest
= 10800
MaxIdleTime
= 0

# Useable values: "True" - "False", use this option to choose whether accounts will be created
# automatically or not.
AutoCreateAccounts = True

# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)
IpUpdateTime = 0

# ------------------------------------------------ #
# High Performance for your Database #
# Auto Analyze, Check, Optimize and Repair tables #
# L2jTeon Pack with High Performance #
# ------------------------------------------------ #
# If True, starting login analyze tables of LS
DatabaseAutoAnalyze = False
# If True, starting login check tables of LS
DatabaseAutoCheck = False
# If True, starting login optimize tables of LS
DatabaseAutoOptimize = False
# If True, starting login repair tables of LS
DatabaseAutoRepair = False

# ==============================================================
# Test server setting, shoudnt be touched in online game server
# ==============================================================

Debug = False
Assert
= False
Developer
= False

# Enforce GG Authorization from client
# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth = True

#FloodProtection. time in ms
EnableFloodProtection = True
FastConnectionLimit
= 15
NormalConnectionTime
= 700
FastConnectionTime
= 350
MaxConnectionPerIP
= 50

GS.config
PHP код:
<?php 
# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.
# Usually you have to change the ExternalHostname option to
# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)
# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)
# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)
# - Questions? => http://l2jserver.com
#
# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"
# **= If you want to get you WAN IP, visit http://www.whatismyip.com
# ===================================================================================================

# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================

# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs
GameserverHostname = 127.0.0.1
GameserverPort
= 7777

# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
ExternalHostname = 127.0.0.1

# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
InternalHostname = 127.0.0.1

# The Loginserver host and port
LoginPort = 9009
LoginHost
= 127.0.0.1

# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to True, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True

# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver
#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver

# Database Settings
URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=

# Security Settings
Login = root
Password
= :facepalm:
MaximumDbConnections = 50
MaximumStateMents
= 100
MaxPoolSize
= 50
MinPoolSize
= 10
AquireIncrement
= 1
IdleConnectionTest
= 10800
MaxIdleTime
= 0

# Datapack root directory, defaults to current directory from which the server is started
# DatapackRoot = C:/Work/tmp/DataPack

# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate = .*
PetNameTemplate = .*

# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7

# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 500

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 740
MaxProtocolRevision
= 746

# ------------------------------------------------ #
# High Performance for your Database #
# Auto Analyze, Check, Optimize and Repair tables #
# L2jTeon Pack with High Performance #
# ------------------------------------------------ #
# If True, shutdown analyze all tables of GS
DatabaseAutoAnalyze = False
# If True, shutdown check all tables of GS
DatabaseAutoCheck = False
# If True, shutdown optimize all tables of GS
DatabaseAutoOptimize = False
# If True, shutdown repair all tables of GS
DatabaseAutoRepair = False

# ---------------------------------------------- #
# L2j Teon: Anti Flooding #
# Activate Protection for unknownPacket flooding #
# ---------------------------------------------- #
PacketProtection = True

# How much unknown packets before punishment.
# If the player send more than 5 unknownPackets per second, the player get punished.
UnknownPacketsBeforeBan = 5

# Punishments
# 1 - broadcast warning to gms only
# 2 - kick player (default)
# 3 - kick & ban player (Accesslevel -100)
UnknownPacketsPunishment = 2
Ответ
#19
вроде всё так, может всё-таки хексид пересоздать? а в тут папку кидал что надо?
Ответ
#20
DudeLu Написал:если ЛС и ГС загрузились ищи тут: создан ли акк? везде ли прописан верно IP?
смысле создан акк?!
Логин серв зарегал!!!)))

kpNemo Написал:вроде всё так, может всё-таки хексид пересоздать? а в тут папку кидал что надо?

вот тут я тоже так подумал, и попробовал, но как пересоздать?!?!?
я удалил файлик, а когда заново регать хотел он мне выдает
что типа занят...

p.s. а куда нужно вводить номер сервера!?

ну я регаю: №1

а где-то нужно указать в конфиге?
Ответ


Возможно похожие темы ...
Тема Автор Ответы Просмотры Последний пост
  Подскажите как узнать какой рейт у сервера Lineage 2 peterburg87 6 3,134 12-02-2014, 02:15 PM
Последний пост: Tassadar999
  Подскажите, какой онлайн выдержит? l2home 14 5,079 11-24-2013, 12:12 PM
Последний пост: l2home
  какой класс отвечает? La2lucky 5 1,776 06-12-2013, 10:20 PM
Последний пост: Gaikotsu
  Какой хостинг нужен под сервер L2sidia 7 2,579 10-27-2012, 07:45 PM
Последний пост: Svyat_deb
  На какой ip ставить БД? serg5777 20 6,202 05-31-2011, 06:01 PM
Последний пост: hard_root
  Какой должен быть IP в l2.ini? serg5777 3 2,879 04-30-2011, 11:54 PM
Последний пост: Ro_0TT
  Прога для управления через телнет Dean 4 5,157 03-14-2010, 08:47 PM
Последний пост: AreHT
  В какой сборке реализована команда cfg? Rus. 3 3,106 02-22-2010, 08:38 PM
Последний пост: Sanch
  [опрос]У какой команды лучше ядро? Egres 8 3,240 06-06-2009, 12:29 PM
Последний пост: Egres
  Сборка от какой команды лучше? kemn 13 5,444 05-25-2009, 09:19 PM
Последний пост: KilRoy

Перейти к форуму:


Пользователи, просматривающие эту тему: 2 Гость(ей)