Свернуть ↑
<skill id="791" levels="1" name="Lightning Shock">
<!-- Confirmed CT2.5 and Updated to H5 -->
<set name="coolTime" val="720" />
<set name="hitTime" val="1080" />
<set name="isDebuff" val="true" />
<set name="lvlDepend" val="1" />
<set name="magicLvl" val="81" />
<set name="mpConsume" val="52" />
<set name="operateType" val="A2" />
<set name="power" val="69" />
<set name="reuseDelay" val="5000" />
<set name="saveVs" val="MEN" />
<set name="skillRadius" val="150" />
<set name="skillType" val="MDAM" />
<set name="soulMaxConsumeCount" val="5" />
<set name="SSBoost" val="2.0" />
<set name="target" val="TARGET_AURA" />
<set name="trait" val="PARALYZE" />
<for>
<effect name="ChanceSkillTrigger" abnormalTime="5" val="0" triggeredId="6092" chanceType="ON_EXIT" effectPower="50" effectType="PARALYZE" abnormalLvl="1" abnormalType="paralyze">
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="0.5" />
<mul order="0x30" stat="runSpd" val="0.5" />
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="0.5" />
</effect>
</for>