Свернуть ↑
<skill id="3228" levels="10" name="Item Skill: Stun">
<table name="#magicLevel">46 49 52 55 58 61 64 67 70 75</table>
<table name="#level">1 2 3 4 5 6 7 8 9 10</table>
<set name="icon" val="icon.skill3080" />
<set name="magicLevel" val="#magicLevel" />
<set name="target" val="TARGET_SELF" />
<set name="skillType" val="BUFF" />
<set name="operateType" val="OP_PASSIVE" />
<cond msgId="1509">
<player olympiad="false" />
</cond>
<triggers>
<trigger id="5168" level="#level" type="RECEIVE_DAMAGE" chance="4">
<player damage="1;0" />
</trigger>
</triggers>
</skill>
<skill id="5168" levels="10" name="Item Skill: Stun">
<table name="#power">30 35 44 55 64 79 84 96 102 109</table>
<table name="#effectPoint">96 104 115 128 136 150 154 164 169 173</table>
<table name="#magicLevel">46 49 52 55 58 61 64 67 70 75</table>
<set name="levelModifier" val="1" />
<set name="magicType" val="SPECIAL" />
<set name="icon" val="icon.skill3080" />
<set name="reuseDelay" val="30000" />
<set name="magicLevel" val="#magicLevel" />
<set name="activateRate" val="50" />
<set name="effectPoint" val="#effectPoint" />
<set name="power" val="#power" />
<set name="target" val="TARGET_ONE" />
<set name="skillType" val="PDAM" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<set name="nextAction" val="attack" />
<set name="trait" val="SHOCK" />
<set name="saveVs" val="CON" />
<for>
<effect count="1" name="Stun" stackOrder="-1" stackType="Stun" time="9" val="0" />
</for>
</skill>