[Куплю] Редактор *.u пакетов Lineage2 - Форум администраторов игровых серверов
Форум администраторов игровых серверов StormWall - Защита от DDos атак
Регистрация Мнения Справка Сообщество Календарь
Вернуться   Форум администраторов игровых серверов > Биржа / Market > Рынок / Marketplace

Рынок / Marketplace
Поиск работы, вакансии, услуги, а так же покупка и продажа товаров. При поддержке: Скидка 12% на рекламу в promo-reklama.ru

Описание темы:Редактор или Компил/декомпил

Ответ
Опции темы
Непрочитано 07.05.2013, 17:48   #1
Аватар для RealHunter
Пользователь

Автор темы (Топик Стартер) Редактор *.u пакетов Lineage2

Куплю работающий Редактор пакетов Lineage2 / *.u или компилятор все предложения здесь или в личку,
можно в асю 270635123
__________________
RealHunter вне форума Отправить сообщение для RealHunter с помощью ICQ Отправить сообщение для RealHunter с помощью Skype™ Ответить с цитированием
Непрочитано 01.07.2013, 09:31   #2
Аватар для RealHunter
Пользователь

Автор темы (Топик Стартер) Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

UP ! ищу что-то подобное или мануал по работе ) куплю за хорошую цифру
__________________
RealHunter вне форума Отправить сообщение для RealHunter с помощью ICQ Отправить сообщение для RealHunter с помощью Skype™ Ответить с цитированием
Непрочитано 01.07.2013, 10:22   #3
Аватар для Krasavella
ваще Красауэлла

Smile Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Setting up your Project Folder

Here I will show you how to set up the project folder for your new package. I will be extending the Mutator class in this example, as if we was creating a new mutator.

We need to create a new folder in the UT2004 base directory, this is your new project folder. The name of this folder will be the name of the package (.u file). So in this example I will simply call it "MyMutator".




Within that folder create a new folder called "Classes". This is where we need to put all of our custom classes (.uc files) that we want to compile. And within this folder lets add our first .uc file. Create a new .uc file by right clicking>New>Text Document.




Rename the extension to .uc. Lets name the file "MyFirstMutator". You new file should look like this when created.




Next lets just add a little code to the .uc file to make it compile for the next step. Open the MyFirstMutator.uc file in your faveourite text editing program such as TextPad and at the top declare your new class. We are making a new mutator so extends the Mutator class. Add the following code to the top of the file.

Код:
Class MyFirstMutator extends Mutator;
.
The package will now compile but first we need to tell unreal to include our package in the list of things to edit when it compiles. We do this by opening the UT2004.ini file which is located in your UT2004\System folder. With this file open, scroll down to the heading [Editor.EditorEngine] and add EditPackages=MyMutator to the bottom of the list.




To run the compiler you can open a new command window and navigate to your UT2004\System folder and then type "ucc make" without the quotations. To go down a directory type "cd.." without the quotations. To go up a directory type "cd NameofFolder" without the quotations. To change directories type "DriveLetter:" without the quotations. For example to change to your C: drive simply type "C:" without the quotations. If you have done this correctly you should see something like this.



Or you can download this one-click program that will do all that for you from here. UCC Compiler. To set up the Ucc Compiler open the program and set the directory to your UT2004\System folder. Compile by hitting the Compile File/Run Default Ucc Make button. For a more in depth explanation follow this short guide Simple Ucc Compiling Guide.

Remember that in order to compile new versions of your package, the old version must first be deleted from the UT2004/System folder.


Simple UCC Compiling Guide

This is a short and simple guide about how to use the Simple UCC Compiling program made by Rene Kok. The latest version fixes some small bugs and changes the layout slightly. The removal of the 3 buttons at the bottom being the most noticable.

The Simple UCC Compiling program is a handy little program that makes compiling a lot more enjoyable. With this, there is no more need to open a dos window or type "ucc make" etc... You just click handy buttons. The program also has some nice features including auto deleting your package, so never again will you have to manually delete your file before compiling, which if you are anything like me you no doubt forgot a few times. First you will need to download the Simple UCC Compiling progam.

Lets take a look at the program. When you open it up you should see the following window.





At the top there are three menus, the "File", "Actions" and "About" menus. The "File" menu has two options, "Reset Defaults" which sets all of the settings to their default settings, and "Quit" which exits the program. The "Actions" menu has three options. The "View EditPackages" options displays the list of EditPackages of the UT2004 installation that is specified in the "UT Directory" section. The "View UCC.log" option displays the UCC.log file which is located in your UT2004/System folder. This option requires that the "UT Directory" section is set up properly. The "Display Last Error" option should display the last error encountered. The "About" menu has one option. "About Me" option displays some information about the author.

In the image you can see I have placed numbers next to the other options. Please refer to this table for more information.

NumberDescription
1Input the directory of your UT installation.
2If you wish to use a custom .ini file for compilin
3If you plan to use the "Compile File" feature desc
4If you plan to use the "Compile File" feature desc
5If you plan to use the "Compile File" feature desc
6The "Compile File" button, this compiles the packa
7The "Run default UCC Make" starts the compiling pr
8This is the output window. This displays the compi
9You can cycle through the different log files here
10This "View Log" button displays the currently selected log.


Необходимое ПО:

http://l2.ee/UccCompv4.zip

http://l2.ee/UE2Runtime-22261903.exe

P.S. По инструкции сможете сделать "Оружие Драконов" для хроник C1-HighFive:



__________________

Последний раз редактировалось Krasavella; 01.07.2013 в 11:10.
Krasavella вне форума Ответить с цитированием
Сказали спасибо:
Непрочитано 04.07.2013, 15:18   #4
Аватар для RealHunter
Пользователь

Автор темы (Топик Стартер) Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Krasavella cпасибо =) но всё еще интеерсует вопрос компиляции скрипта после декопила, в частности Interface.u
__________________
RealHunter вне форума Отправить сообщение для RealHunter с помощью ICQ Отправить сообщение для RealHunter с помощью Skype™ Ответить с цитированием
Непрочитано 04.05.2014, 23:34   #5
Пользователь

По умолчанию Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Перезалейте видео а то не могу просмотреть!Был бы признателен! И картинки битые в гайде!

Добавлено через 1 час 11 минут
Кстати компилит, скрипты додумался как зделать но вот не пойму только, а нужно ли криптить скрипты или нет!

Код:
General protection fault!

History: FUnrealfileSummary<< <- LoadSummary <- ULinkerLoad::Load <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::GetPackageLinker <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class LineageMonster4.clock_work_cucuru NULL) <- UObject::StaticLoadClass <- UNetworkHandler::Tick <- Function Name=PetInfoPacket <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Последний раз редактировалось Phantom-Dev; 05.05.2014 в 01:02. Причина: Добавлено сообщение
Phantom-Dev вне форума Ответить с цитированием
Непрочитано 23.07.2014, 20:06   #6
Аватар для CriticalError
Пользователь

По умолчанию Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

well what you trying to compile a monster class?

@Krasavella

I have a question for you, why in guide you say tools necessary is "UE2Runtime-22261903" when you post a capture with UT2004.ini, in this version of Unreal Engine no found this UT2004.ini, is Unrealed.ini so the guide for what version of UT work?
__________________
CriticalError вне форума Ответить с цитированием
Непрочитано 23.07.2014, 23:43   #7
Аватар для Visor

По умолчанию Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Перезалейте это плз
http://l2.ee/UccCompv4.zip
__________________
L2Emu Enterprise Server
Visor вне форума Отправить сообщение для Visor с помощью ICQ Отправить сообщение для Visor с помощью Skype™ Ответить с цитированием
Непрочитано 24.07.2014, 02:54   #8
Аватар для CriticalError
Пользователь

По умолчанию Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Цитата:
Сообщение от Visor Посмотреть сообщение
Перезалейте это плз
http://l2.ee/UccCompv4.zip
has no case, the tool for compilation is not necessary, maybe the same mistakes that have with the UCC will have this too.
__________________
CriticalError вне форума Ответить с цитированием
Непрочитано 24.07.2014, 12:52   #9
Аватар для ExLite
.

По умолчанию Re: Редактор *.u пакетов Lineage2

Цитата:
Сообщение от Visor Посмотреть сообщение
Перезалейте это плз
http://l2.ee/UccCompv4.zip
http://rghost.ru/57065717
ExLite вне форума Отправить сообщение для ExLite с помощью ICQ Отправить сообщение для ExLite с помощью Skype™ Ответить с цитированием
Сказали спасибо:
Ответ


Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)
 

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Клиент-модификации к Lineage2 Respect Рынок / Marketplace 33 06.09.2014 01:15
packets.properties JFS Lineage II 0 05.04.2011 00:08
Тестеры для сервера Lineage2 vitlav Рынок / Marketplace 0 14.03.2011 21:17
[Куплю] уникальный дизайн Lineage2 PulseWorld Рынок / Marketplace 1 06.10.2010 05:06
[Продам] Lineage2 Interlude от команды RusTeam TARAN Рынок / Marketplace 2 29.05.2010 17:17


© 2007–2024 «Форум администраторов игровых серверов»
Защита сайта от DDoS атак — StormWall
Работает на Булке неизвестной версии с переводом от zCarot
Текущее время: 11:50. Часовой пояс GMT +3.

Вверх