05-19-2020, 08:20 PM
// Decompiled by DJ v3.12.12.101 Copyright 2016 Atanas Neshkov Date: 19.05.2020 20:17:57
// Home Page: http://www.neshkov.com/dj.html - Check often for new version!
// Decompiler options: packimports(3)
package l2p.gameserver.stats;
import l2p.gameserver.Config;
import l2p.gameserver.stats.funcs.Func;
// Referenced classes of package l2p.gameserver.stats:
// StatFunctions, Stats, Env
private static class StatFunctions$FuncMaxHpLimit extends Func
{
public void calc(Env env)
{
env.value = Math.min(Config.LIM_HP, env.value);
}
static final Func func = new StatFunctions$FuncMaxHpLimit();
private StatFunctions$FuncMaxHpLimit()
{
super(Stats.MAX_HP, 256, null);
}
}
имея вот такой скрип у меня нет капа на Хп,цп и мп на сборке но есть проблема в том что если любой из этих статов становиться выше 99999 при релоге хп падает до от 24 до 62к не зависимо от изначального количества. Прошу дать направление где копать и что править...
Having such scripts, I don’t have a drop, but there are also problems with the collection, but there is a problem that it will increase to 99999 with a drop from 24 to 62k it does not depend on the initial quantity. Please give directions where to dig and what to edit ...
// Home Page: http://www.neshkov.com/dj.html - Check often for new version!
// Decompiler options: packimports(3)
package l2p.gameserver.stats;
import l2p.gameserver.Config;
import l2p.gameserver.stats.funcs.Func;
// Referenced classes of package l2p.gameserver.stats:
// StatFunctions, Stats, Env
private static class StatFunctions$FuncMaxHpLimit extends Func
{
public void calc(Env env)
{
env.value = Math.min(Config.LIM_HP, env.value);
}
static final Func func = new StatFunctions$FuncMaxHpLimit();
private StatFunctions$FuncMaxHpLimit()
{
super(Stats.MAX_HP, 256, null);
}
}
имея вот такой скрип у меня нет капа на Хп,цп и мп на сборке но есть проблема в том что если любой из этих статов становиться выше 99999 при релоге хп падает до от 24 до 62к не зависимо от изначального количества. Прошу дать направление где копать и что править...
Having such scripts, I don’t have a drop, but there are also problems with the collection, but there is a problem that it will increase to 99999 with a drop from 24 to 62k it does not depend on the initial quantity. Please give directions where to dig and what to edit ...