Сообщений: 81
Тем: 23
Зарегистрирован: Apr 2010
04-20-2010, 02:09 AM
(Сообщение последний раз редактировалось: 04-20-2010, 09:10 AM bizi.)
Проблема такова привязал сервер к домену вроде проставил везде имя домена но при загрузке логина выдаёт такую ошибку
Сборка L2JFree 1.1.5 Hellbaund
Добавлено через 2 минуты
Если не трудно объясните может не правильно прописал что то.
Сообщений: 885
Тем: 73
Зарегистрирован: Dec 2009
Репутация:
2,022
04-20-2010, 07:00 AM
(Сообщение последний раз редактировалось: 04-20-2010, 07:04 AM SkyWard.)
вот тут у тя ошибка, думаю сам догодаешся!
Добавлено через 3 минуты
примерный перевод Причина: Адрес в использовании (Reason: Address in use)
Сообщений: 42
Тем: 2
Зарегистрирован: Apr 2010
Репутация:
-2,528
Каким методом привязывал? Что и где добавлял? Дай больше информации...
Сообщений: 885
Тем: 73
Зарегистрирован: Dec 2009
Репутация:
2,022
% тут экстрасенсы сидят!И мозгуют!БуГаГаГа...
Сообщений: 81
Тем: 23
Зарегистрирован: Apr 2010
04-20-2010, 08:03 AM
(Сообщение последний раз редактировалось: 04-20-2010, 01:28 PM bizi.)
SamGec Написал:Каким методом привязывал? Что и где добавлял? Дай больше информации...
Добавлял вот это "excellencel2.no-ip.biz"
Вот файлик loginserver.properties:
PHP код: <?php
# ================================================================
# General login server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================
# Bind ip of the loginserver, use 0.0.0.0 to bind on all available IPs
LoginServerHostname=excellencel2.no-ip.biz
LoginServerPort=2106
GMMinLevel=100
# The port, ip on which login will listen for GameServers
LoginHostname=excellencel2.no-ip.biz
LoginPort=9014
# If set to true any GameServer can register on your login's free slots
AcceptNewGameServer = False
# If false, the licence (after the login) will not be shown
ShowLicence = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver
#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=
Login=
Password=
# Useable values: "True" - "False", use this option to choose whether accounts will be created
# automatically or not.
AutoCreateAccounts=True
# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)
# (0 = disable)
IpUpdateTime=0
# ==============================================================
# Test server setting, shoudnt be touched in online game server
# ==============================================================
Debug = False
Assert = False
Developer = False
# Enforce GG Authorization from client
# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth=False
#FloodProtection. time in ms
EnableFloodProtection=True
FastConnectionLimit=15
NormalConnectionTime=700
FastConnectionTime=350
MaxConnectionPerIP=50
#Ban management
# number of attempt before a user is banned when he fails his login
LoginTryBeforeBan=10
# Time you won't be able to login back again after LoginTryBeforeBan tries to login. Provide a value in seconds. Default 10min. (600)
LoginBlockAfterBan=600
Сообщений: 37
Тем: 13
Зарегистрирован: Mar 2010
Репутация:
-532
Ребята ну помогите другу )
Сообщений: 81
Тем: 23
Зарегистрирован: Apr 2010
Народ помогите настроить домен для сервера чтоб он нормально работал вот ICQ 460-677-081
Буду благодарен от всей души
Сообщений: 360
Тем: 12
Зарегистрирован: Feb 2010
Репутация:
2,086
LoginHostname=excellencel2.no-ip.biz тебе это зачем? У тебя стоит лс и гс на одном компе. Убирай и ставь здездочку (*)
Ты скинул только логин сервер, а где настройки гс?
Если помог, ткни плюсеГ, это же так просто
Сообщений: 81
Тем: 23
Зарегистрирован: Apr 2010
04-20-2010, 12:24 PM
(Сообщение последний раз редактировалось: 04-20-2010, 01:28 PM bizi.)
Вот гейм
PHP код: <?php
# This is the server configuration file. Here you can set up the connection for your server.
# Usually you have to change the ExternalHostname option to
# - 127.0.0.1 (if you want to play alone / testing purpose)
# - LAN IP* (if you want to play from another computer in the network)
# - WAN IP** (if you want to play with friends over internet)
# - Questions? => [url]http://l2jfree.com[/url]
#
# * = If you want to get your LAN IP, simply choose "Start" => "Run..." then type "cmd" => "ipconfig"
# **= If you want to get you WAN IP, visit [url]http://www.whatismyip.com[/url]
# ===================================================================================================
# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================
# Bind ip of the gameserver, use 0.0.0.0 to bind on all available IPs
GameserverHostname=excellencel2.no-ip.biz
GameserverPort=7777
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
ExternalHostname=excellencel2.no-ip.biz
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
InternalHostname=excellencel2.no-ip.biz
# Note: you can define server hostname for each network in subnets.properties
# The Loginserver host and port
LoginPort=9014
LoginHost=excellencel2.no-ip.biz
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
#Driver=org.hsqldb.jdbcDriver
#Driver=com.microsoft.sqlserver.jdbc.SQLServerDriver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2jdb?useUnicode=true&characterEncoding=utf-8
#URL=jdbc:hsqldb:hsql://localhost/l2jdb
#URL=jdbc:sqlserver://localhost/database=l2jdb/user=sa/password=
Login=
Password=
MaximumDbConnections=50
# Datapack root directory, defaults to current directory from which the server is started
#DatapackRoot=H:/workEclipse/L2J Free/trunk/L2_DataPack_IL
# Define character name template
# These ones are regular expressions, visit [url]http://www.regular-expressions.info[/url] for details
# Note: Checking lengths are done server side, but keep it in pattern for future purposes
# Character name ( Default [A-Za-z0-9\-]{3,16} )
CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
# Pet name ( Default [A-Za-z0-9\-]{3,16} )
PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
# Clan and ally name ( [A-Za-z0-9 \-]{3,16} )
ClanAllyNameTemplate=[A-Za-z0-9 \-]{3,16}
# Title ( [A-Za-z0-9 \-\\[\\]\<\>\(\)\!\|]{3,16} )
TitleTemplate=[A-Za-z0-9 \-\\[\\]\<\>\(\)\!\|]{3,16}
# Maximum number of chars per account - 0 = illimited - default = 7
CharMaxNumber = 7
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers=100
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 828
MaxProtocolRevision = 831
#---------------------------------------------
# Safe Reboot configuration
#---------------------------------------------
# This will prevent some exploit during restart/shutdown process
SafeReboot = True
# To use following options, SafeReboot must be set to True
# Time in seconds before server complete shutdown/reboot, when
# following striction take effect
SafeRebootTime = 10
# Disable item enchant
SafeRebootDisableEnchant=True
# Disable players teleportations
SafeRebootDisableTeleport=False
# Disable craft and crystallize
SafeRebootDisableCreateItem=False
# Disable trades and shops
SafeRebootDisableTransaction=False
# Disable actions between players
SafeRebootDisablePcIteraction=False
# Disable actions on NPC
SafeRebootDisableNpcIteraction=False
# Network traffic optimization:
NetworkTrafficOptimization = True
# minimum time between sending char's hp/mp status update packet
NetworkTrafficOptimizationStatusMs = 400
# minimum time between broadcast packets (charinfo,movement)
NetworkTrafficOptimizationBroadCastMs = 800
# Flood Protection
# if enabled players which send more then PACKETLIMIT packets in PACKETTIMELIMIT ms will get kicked
FloodProtection = False
PacketLimit = 500
PacketTimeLimit = 1100
# ================================================================
# CT2 Test
# ================================================================
CT2TestMode = False[PHP][PHP][/PHP][/PHP]
Сообщений: 360
Тем: 12
Зарегистрирован: Feb 2010
Репутация:
2,086
ппц))) везде вписал айпи xD Тебе бы понятия знать самих параметров этих.
GameserverHostname=excellencel2.no-ip.biz - если лс и гс на одном компе ставь *, раз у тебя не выделеный серв, без статичного айпи, то нету смысла вводить айпи или адресс.
ExternalHostname=excellencel2.no-ip.biz - это айпи по которому будут конектиться к тебе игроки со внешки. Тобишь самое важный параметр айпи или домен.
InternalHostname=excellencel2.no-ip.biz - это для локалки. Т.е. можешь смело выключать и ставить *. Хотя кто как предпочитает, у нас в Перми так таковой локалки нету, и у нас идет Пермский трафик вместе с внешним, но идет как локалка,тобишь быстро.
LoginHost=excellencel2.no-ip.biz - про это я уже писал, нету смысла, если на одном компе лс и гс. ставь *
В след раз под спойлер кидай, а еще лучше в php код. Т.к. визуально он смотриться лучше.
Если помог, ткни плюсеГ, это же так просто
|