10-18-2013, 10:01 PM
логин сервер
PHP код:
<?php
# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================
# Bind ip of the loginserver, use * to bind on all available IPs
LoginserverHostname=127.0.0.1
LoginserverPort=2106
LoginTryBeforeBan=20
# Список внутренних адресов, так же можно использовать продвинутый список из внешнего файла,
# продвинутый список очень удобен и значительно шустрее когда много сетей, например 1000
# что бы использовать продвинутый список нужно указать в параметре строку следующего вида: "NetList@путь_к_файлу"
# продвинутый список должен состоять из строк следующего вида: "i1.i2.i3.i4" или "i1.i2.i3.i4/m1.m2.m3.m4" или "i1.i2.i3.i4/m"
# пример: InternalIpList=NetList@./config/InternalIPs.conf
InternalIpList=127.0.0.1,192.168.0.0-192.168.255.255,10.0.0.0-10.255.255.255,172.16.0.0-172.16.31.255
LoginHost=127.0.0.1
# The port on which login will listen for GameServers
LoginPort=9014
# Combo mode - run GameServer inside LoginServer
ComboMode = False
# If set to true any GameServer can register on your login's free slots
AcceptNewGameServer = True
# If false, the licence (after the login) will not be shown
# Даная опция присылает клиенту 2 дополнительных ключа при авторизации
# Если вы ее отключаете, и у вас ухитрились залезсть с подменой ака, то потом не жалуйтесь.
ShowLicence = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2open
Login=root
Password=
MaximumDbConnections=10
# Через сколько секунд после последней активности будут закрыватся соединения с базой, по умолчанию 600 (10 минут)
# данный параметр важно согласовывать с настройками в самом mysql сервере, параметр interactive_timeout
# насколько известно мне по умолчанию параметр interactive_timeout имеет значение 28800 (8 часов)
MaxIdleConnectionTimeout=600
gameserver
PHP код:
<?php
# ================================================================
# General server setting !!! REQUIRED to configure to everyone !!!
# ================================================================
# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs
GameserverHostname=127.0.0.1
GameserverPort=7777
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
ExternalHostname=*
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
InternalHostname=127.0.0.1
AdvIPSystem = False
# The Loginserver host and port
LoginPort=9014
LoginHost=127.0.0.1
LoginUseCrypt=True
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is already reserved
AcceptAlternateID = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
# URL=jdbc:mysql://localhost/l2open?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
URL=jdbc:mysql://localhost/l2open?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
Login=root
Password=
MaximumDbConnections=50
# Через сколько секунд после последней активности будут закрыватся соединения с базой, по умолчанию 600 (10 минут)
# данный параметр важно согласовывать с настройками в самом mysql сервере, параметр interactive_timeout
# насколько известно мне по умолчанию параметр interactive_timeout имеет значение 28800 (8 часов)
MaxIdleConnectionTimeout=600
# Интервал проверки неактивных соединений, по умолчанию 60 (1 минута)
# При условии стабильного соединения с базой и корректной настроки MaxIdleConnectionTimeout, можно выставлять 0 (не проверять)
IdleConnectionTestPeriod=60
UseDatabaseLayer=True
# БД логина, может использоваться если нужен прямой доступ к аккаунтам (указывать логины\пароли во всех 3 местах)
# Accounts_URL=jdbc:mysql://localhost/l2open?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
Accounts_URL=jdbc:mysql://localhost/l2open?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
Accounts_Login=root
Accounts_Password=
# Позволяет существенно ускорить работу стекуемых вещей, откладывая обращения в бд (time in millisec)
LazyItemUpdate = True
LazyItemUpdateAll = False
LazyItemUpdateTime = 60000
LazyItemUpdateAllTime = 60000
DelayedItemsUpdateInterval = 10000
UserInfoInterval = 100
BroadcastStatsInterval = True
BroadcastCharInfoInterval = 100
# Интервал сохранения игрового времени (в секундах)
SaveGameTimeInterval = 120
# Define various player-typable name templates
# These ones are regular expressions, visit http://www.regular-expressions.info for details
# NOTE1: Generally checking lengths are done here, so pay them attention in templates
# NOTE2: Make sure you're know what are you doing before changing these from defaults ;)
# Character name
CnameTemplate=([0-9A-Za-z]{2,16})|([0-9\u0410-\u044f]{2,16})
# Clan name
ClanNameTemplate=([0-9A-Za-z]{3,16})|([0-9\u0410-\u044f]{3,16})
# Clan title
ClanTitleTemplate=([0-9A-Za-z \\p{Punct}]{1,16})|([0-9\u0410-\u044f \\p{Punct}]{1,16})
# Ally name
AllyNameTemplate=([0-9A-Za-z]{3,16})|([0-9\u0410-\u044f]{3,16})
# Password
ApasswdTemplate=([A-Za-z0-9]{8,24})
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers=3000
TestServer = False
# Setting for serverList
# Displays [] in front of server name
ServerListBrackets = False
# Displays a clock next to the server name
ServerListClock = False
# If true, the server will be set as gm only at startup
ServerGMOnly = False
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
# Gracia Final protocol revision = 83-87 / Gracia Epilogue = 148
MinProtocolRevision = 216
MaxProtocolRevision = 216
# ========================================
# Настройки рейтов, все кроме манора float
# ========================================
# Рейты XP и SP лучше ставить одинаковыми
RateXp = 1.
RateSp = 1.