Свернуть ↑
item
<item id="9600" type="EtcItem" name="Stone Return">
<set name="default_action" val="skill_reduce" />
<set name="etcitem_type" val="scroll" />
<set name="material" val="paper" />
<set name="weight" val="120" />
<set name="price" val="400" />
<set name="is_stackable" val="true" />
<set name="is_oly_restricted" val="true" />
<set name="handler" val="ItemSkills" />
<set name="item_skill" val="9700-1" />
</item>
<item id="9601" type="EtcItem" name="Stone Return">
<set name="default_action" val="skill_reduce" />
<set name="etcitem_type" val="scroll" />
<set name="material" val="paper" />
<set name="weight" val="120" />
<set name="price" val="400" />
<set name="is_stackable" val="true" />
<set name="is_oly_restricted" val="true" />
<set name="handler" val="ItemSkills" />
<set name="item_skill" val="9700-2" />
</item>
<item id="9602" type="EtcItem" name="Stone Return">
<set name="default_action" val="skill_reduce" />
<set name="etcitem_type" val="scroll" />
<set name="material" val="paper" />
<set name="weight" val="120" />
<set name="price" val="400" />
<set name="is_stackable" val="true" />
<set name="is_oly_restricted" val="true" />
<set name="handler" val="ItemSkills" />
<set name="item_skill" val="9700-3" />
</item>
<item id="9603" type="EtcItem" name="Stone Return">
<set name="default_action" val="skill_reduce" />
<set name="etcitem_type" val="scroll" />
<set name="material" val="paper" />
<set name="weight" val="120" />
<set name="price" val="400" />
<set name="is_stackable" val="true" />
<set name="is_oly_restricted" val="true" />
<set name="handler" val="ItemSkills" />
<set name="item_skill" val="9700-4" />
</item>
skill
<skill id="9700" levels="4" name="Stone Return">
<table name="#minLvl"> 0 40 60 80 </table>
<table name="#maxLvl"> 40 60 80 91 </table>
<set name="target" val="TARGET_SELF" />
<set name="hitTime" val="20000" />
<set name="staticHitTime" val="true" />
<set name="skillType" val="RECALL" />
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE" />
<cond msgId="2600" addName="1">
<and>
<player flying="False" />
<player level="#minLvl" />
<not>
<player level="#maxLvl" />
</not>
</and>
</cond>
</skill>