Свернуть ↑
<skill id="3142" levels="10" name="Item Skill: Wild Magic">
<!-- Done by Dead -->
<!--
Lvl 1-10 - Active: Increases the critical attack rate of magic attacks temporarily.
-->
<table name="#mpConsume"> 48 53 55 59 64 65 69 73 77 82 </table>
<table name="#rate"> 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4 </table>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="reuseDelay" val="6000"/>
<set name="hitTime" val="4000"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="1200" val="0" stackOrder="#rate" stackType="magic_critical_up">
<mul order="0x30" stat="mCritRate" val="#rate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="3224" levels="10" name="Item Skill: Wild Magic">
<table name="#chance"> 2 2 2 3 3 3 4 4 5 5 </table>
<table name="#triggeredLevel"> 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 </table>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="operateType" val="OP_PASSIVE"/>
<set name="chanceType" val="ON_ATTACKED"/>
<set name="activationChance" val="#chance"/>
<set name="triggeredId" val="5164"/>
<set name="triggeredLevel" val="#triggeredLevel"/>
</skill>
<skill id="3250" levels="10" name="Item Skill: Wild Magic">
<!-- Done by Dead -->
<!--
Lvl 1-10 - Passive: Increases M. Def. when equipped.
-->
<table name="#rate"> 1.1 1.14 1.17 1.20 1.23 1.26 1.29 1.32 1.35 1.38 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="operateType" val="OP_PASSIVE"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<mul order="0x30" stat="mCritRate" val="#rate"/>
</for>
</skill>