03-20-2011, 10:20 PM
Здравствуйте.
Вот решил создать свой сервер, всё шло отлино но вот сейчас столкнулся с такой проблемой: запускаю гейм сервер, логин сервер, у самого всё заходит но вот у друзей,знакомых после ввода логина и пароля ничего не происходит, вообще 0 действий. Возможно кто-то сталкивался с такой проблемой и смог ее решить, очень прошу, обьсните мне.
Сервер создаю 1-ый раз и в етом деле я есче нуб.
Очень надеюсь на вашу помощ.
Внутренний IP: 192.168.1.100
Внешний IP: 93.72.232.201
Логин:
####
## Основные настройки
# Внешний IP
ExternalHostname = 93.72.232.201
# Внутренний IP
InternalHostname = 192.168.1.100
# IP, на котором будет висеть логин; в локалке ни ставил, лучше указать внешний (ExternalHostname)
LoginserverHostname = 192.168.1.100
# Порт логина
LoginserverPort = 2106
# База данных
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2server
Login = root
Password = 56567567
MaximumDbConnections = 65535
# Авторег
AutoCreateAccounts = True
# Аксесс аккаунта для доступа на закрытый серв
GMMinLevel = 100
# IP геймсервера; если ГС на этой же машине, оставляем тут звездочку
LoginHostname = *
# Порт прослушки геймсервера
LoginPort = 8956
####
## Про остальные настройки в этом файле можно забыть
# If set to true any GameServer can register on your login's free slots
AcceptNewGameServer = True
# If false, the licence (after the login) will not be shown
# It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True)
ShowLicence = True
# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)
IpUpdateTime = 15
# ==============================================================
# Test server setting, shoudnt be touched in online game server
# ==============================================================
Debug = False
Assert = False
Developer = False
# Enforce GG Authorization from client
# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth = False
#FloodProtection. time in ms
EnableFloodProtection = True
FastConnectionLimit = 15
NormalConnectionTime = 700
FastConnectionTime = 350
MaxConnectionPerIP = 3
# =================================================================
# Threads configuration - Take care changing this
# =================================================================
ThreadPoolSizeEffects = 30
ThreadPoolSizeGeneral = 33
#Default 2
UrgentPacketThreadCoreSize = 16
#Default 4
GeneralPacketThreadCoreSize = 16
#Default 4
GeneralThreadCoreSize = 16
AiMaxThread = 30
Гейм:
# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs
GameserverHostname = 192.168.1.100
GameserverPort = 7776
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
ExternalHostname = 93.72.232.201
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
InternalHostname = 192.168.1.100
# The Loginserver host and port
LoginPort = 8956
LoginHost = 192.168.1.100
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2server?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
Login = root
Password = 56567567
MaximumDbConnections = 65535
# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 1000
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 735
MaxProtocolRevision = 775
#Выводить левый протокол в консоль? только для палева л2топа. не актуально
ShowProtocolsInConsole = False
#проверка на мертвые треды, в милисекундах
DeadLockCheck = 10000
#очистка сборщика мусора, в секундах, 3600
GCTaskDelay = 1800
Вот решил создать свой сервер, всё шло отлино но вот сейчас столкнулся с такой проблемой: запускаю гейм сервер, логин сервер, у самого всё заходит но вот у друзей,знакомых после ввода логина и пароля ничего не происходит, вообще 0 действий. Возможно кто-то сталкивался с такой проблемой и смог ее решить, очень прошу, обьсните мне.
Сервер создаю 1-ый раз и в етом деле я есче нуб.
Очень надеюсь на вашу помощ.
Внутренний IP: 192.168.1.100
Внешний IP: 93.72.232.201
Логин:
####
## Основные настройки
# Внешний IP
ExternalHostname = 93.72.232.201
# Внутренний IP
InternalHostname = 192.168.1.100
# IP, на котором будет висеть логин; в локалке ни ставил, лучше указать внешний (ExternalHostname)
LoginserverHostname = 192.168.1.100
# Порт логина
LoginserverPort = 2106
# База данных
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2server
Login = root
Password = 56567567
MaximumDbConnections = 65535
# Авторег
AutoCreateAccounts = True
# Аксесс аккаунта для доступа на закрытый серв
GMMinLevel = 100
# IP геймсервера; если ГС на этой же машине, оставляем тут звездочку
LoginHostname = *
# Порт прослушки геймсервера
LoginPort = 8956
####
## Про остальные настройки в этом файле можно забыть
# If set to true any GameServer can register on your login's free slots
AcceptNewGameServer = True
# If false, the licence (after the login) will not be shown
# It is highly recomended for Account Seciurity to leave this option as defalut (True)
ShowLicence = True
# The delay in minutes after which the login updates the gameservers IP's (usefull when their ip is dynamic)
IpUpdateTime = 15
# ==============================================================
# Test server setting, shoudnt be touched in online game server
# ==============================================================
Debug = False
Assert = False
Developer = False
# Enforce GG Authorization from client
# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth = False
#FloodProtection. time in ms
EnableFloodProtection = True
FastConnectionLimit = 15
NormalConnectionTime = 700
FastConnectionTime = 350
MaxConnectionPerIP = 3
# =================================================================
# Threads configuration - Take care changing this
# =================================================================
ThreadPoolSizeEffects = 30
ThreadPoolSizeGeneral = 33
#Default 2
UrgentPacketThreadCoreSize = 16
#Default 4
GeneralPacketThreadCoreSize = 16
#Default 4
GeneralThreadCoreSize = 16
AiMaxThread = 30
Гейм:
# Bind ip of the gameserver, use * to bind on all available IPs
GameserverHostname = 192.168.1.100
GameserverPort = 7776
# This is transmitted to the clients connecting from an external network, so it has to be a public IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
ExternalHostname = 93.72.232.201
# This is transmitted to the client from the same network, so it has to be a local IP or resolvable hostname
# If this ip is resolvable by Login just leave *
InternalHostname = 192.168.1.100
# The Loginserver host and port
LoginPort = 8956
LoginHost = 192.168.1.100
# This is the server id that the gameserver will request (i.e. 1 is Bartz)
RequestServerID = 1
# If set to true, the login will give an other id to the server if the requested id is allready reserved
AcceptAlternateID = True
# Database info
Driver=com.mysql.jdbc.Driver
URL=jdbc:mysql://localhost/l2server?useUnicode=true&characterEncoding=UTF-8
Login = root
Password = 56567567
MaximumDbConnections = 65535
# Define character name template
# Example to use only : CnameTemplate=[A-Z][a-z]{3,3}[A-Za-z0-9]*
# will allow names with first capital letter, next three small letters,
# and any (capital or not) letter or number, like ZbigN1eW
# Most rational to have CnameTemplate=[A-Z][a-z]*
# meaning names only of letters with first one capital, like Zbigniew
# Default .* - any namy of any symbols
CnameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
PetNameTemplate=[A-Za-z0-9\-]{3,16}
# Maximum number of chars per account - Default 7 (0 = unlimited [7 is the client limit])
CharMaxNumber = 7
# Define how many players are allowed to play simultaneously on your server.
MaximumOnlineUsers = 1000
# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 735
MaxProtocolRevision = 775
#Выводить левый протокол в консоль? только для палева л2топа. не актуально
ShowProtocolsInConsole = False
#проверка на мертвые треды, в милисекундах
DeadLockCheck = 10000
#очистка сборщика мусора, в секундах, 3600
GCTaskDelay = 1800