04-03-2012, 06:51 PM
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Код:
<skill id="1303" levels="2" name="Wild Magic" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30" >
<table name="#enchantMagicLvl"> 76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85 </table>
<enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
<enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
<table name="#ench1time">
1240 1280 1320 1360 1400 1440 1480 1520 1560 1600
1640 1680 1720 1760 1800 1840 1880 1920 1960 2000
2040 2080 2120 2160 2200 2240 2280 2320 2360 2400
</table>
<table name="#ench2MpConsume">
51 50 49 48 47 46 45 45 44 43
42 41 40 39 39 38 37 36 35 34
33 32 32 31 31 30 29 28 27 26
</table>
<table name="#ench2MpConsume_Init">
12 12 12 12 11 11 11 11 11 10
10 10 10 9 9 9 9 9 8 8
8 8 8 7 7 7 7 7 6 6
</table>
<table name="#mpConsume_Init"> 12 13 </table>
<table name="#mpConsume"> 46 52 </table>
<table name="#mCrit"> 3 4 </table>
<table name="#aggro"> 582 635 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
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<set name="skillType" val="BUFF"/>
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<set name="aggroPoints" val="#aggro"/>
<enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
<enchant2 name="mpInitialConsume" val="#ench2MpConsume_Init"/>
<for>
<effect name="Buff" time="1200" count="1" val="0">
<mul order="0x30" stat="mCritRate" val="#mCrit"/>
</effect>
</for>
<enchant1for>
<effect name="Buff" time="#ench1time" count="1" val="0">
<mul order="0x30" stat="mCritRate" val="4"/>
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</enchant1for>
</sКак