05-23-2016, 06:21 PM
Создал комнату. При попытке зайти 2 игроку в комнату у него вылетел клиент.
Смена настроек комнаты появляються лишнии игрока переход игрока за другую команду пропадает ник
Помогите мне пожалуйста)))
Смена настроек комнаты появляються лишнии игрока переход игрока за другую команду пропадает ник
Помогите мне пожалуйста)))
Код:
/*
* Java Server Emulator Project Blackout / PointBlank
*
* This program is free software: you can redistribute it and/or modify
* it under the terms of the GNU General Public License as published by
* the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
* (at your option) any later version.
*
* This program is distributed in the hope that it will be useful,
* but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
* MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the
* GNU General Public License for more details.
*
* You should have received a copy of the GNU General Public License
* along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
*
* Authors: DarkSkeleton, sjke, Felixx
* Copyright (C) 2013 PBDev™
*/
package ru.pb.game.network.client.packets.server;
import ru.pb.core.models.Clan;
import ru.pb.core.models.Player;
import ru.pb.core.models.RoomSlot;
import ru.pb.game.network.client.packets.ServerPacket;
/**
* Неизместный пакет, отправляется вместе с пекетов авторизации
*
* @author sjke
*/
public class SM_ROOM_PLAYER_ENTER extends ServerPacket {
private final RoomSlot slot;
public SM_ROOM_PLAYER_ENTER(RoomSlot slot) {
super(0xF45);
this.slot = slot;
}
@Override
public void writeImpl() {
/* writeD(slot.getId());
writeC(slot.getState().ordinal());
writeC(slot.getPlayer() == null ? 0 : slot.getPlayer().getRank());
writeC(0x2d);
writeC(0x40);
writeB(new byte[10]);
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo1());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo2());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo3());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo4());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 0 : slot.getPlayer().getClan().getColor());
writeB(new byte[6]); //TEST?
writeS(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? "" : slot.getPlayer().getClan().getName(), Clan.CLAN_NAME_SIZE);
writeS(slot.getPlayer() == null ? "" : slot.getPlayer().getName(), Player.MAX_NAME_SIZE);
writeC(slot.getPlayer() == null ? 0 : slot.getPlayer().getColor());*/
writeD(slot.getId());
writeC(slot.getState().ordinal());
writeH(slot.getPlayer() == null ? 0 : slot.getPlayer().getRank());
writeB(new byte[8]);
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo1());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo2());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo3());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 255 : slot.getPlayer().getClan().getLogo4());
writeC(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? 0 : slot.getPlayer().getClan().getColor());
writeS(slot.getPlayer() == null || slot.getPlayer().getClan() == null ? "" : slot.getPlayer().getClan().getName(), Clan.CLAN_NAME_SIZE);
writeC(slot.getId());
writeC(slot.getPlayer().getName().length());
// writeH(0);
writeC(0);
writeH(slot.getPlayer().getName().length()+1);
writeS(slot.getPlayer() == null ? "" : slot.getPlayer().getName());
writeC(slot.getPlayer() == null ? 0 : slot.getPlayer().getColor());